18. mars 2012

Den som hadde hatt noen millioner...

Bloggfri og interiørfri helg, noen ganger har man en sånn en også :) Derfor får et litt random bilde av en brannhydrant, tatt på Island for tre år siden, pryde denne bloggposten.

Kjæresten og jeg har gått lang tur i sola i dag. Vi kikket og siklet på fine hus og bygninger på St. Hanshaugen, Adamsstuen, Fagerborg, Majorstua og Uranienborg. Den som hadde hatt ganske mange millioner kroner å bruke på et bosted der... sukk!

Enn så lenge blir det vel bare med drømmen, men kanskje en dag? ;)

Nå står ei ny uke for døra og jeg satser på både tid og energi til noen kreative prosjekter igjen. Håper alle lesere har hatt ei fin helg!


2 kommentarer:

Høres ut som en veldig fin helgeaktivitet! Jeg liker også å gå rundt i Oslogatene for å finne nye perler, nye drømmehus og nye kafeer, parker og hang-out steder. Faller som oftest for hus og leiligheter som er litt (eller veldig) utenfor min prisklasse, men det er da lov å drømme litt! ;)

Ha en fin mandag! :)

Jeg er så lei for at jeg ikke har fått besøkt deg før nå, døgnet skulle hatt flere timer!

Jeg håper du har hatt en finfin start på uken, kjære!

Gode klemmer& fine tanker

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)