4. mars 2012

Fugler fra Filippinene

Jeg stod på flyplassen i Cebu på Filippinene og skulle bruke opp de siste filippinske pesos'ene jeg hadde. Venninnene mine shoppet det man kanskje skulle forvente at de fleste gjør; sminke og sånt i taxfree-butikken. Jeg derimot følte ikke jeg hadde brukt for hverken sminke, klokke eller godteri, men heldigvis fikk jeg øye på en bitteliten butikk ved siden av. Der solgte de litt av hvert, men øynene mine ble dratt mot veggen! Der hang det nemlig masse sommerfugler i glass og ramme. Jeg talte pengene mine og valgte meg ut to rammer. Jeg husker dessverre ikke det eksakte prisen, men det var billig. Nesten skammelig billig! Lykkelig ble jeg eier av disse vakre sommerfuglene (som ikke er utrydningstruede og var lov å ta med seg ut av landet).

Rammene på bildene var dessverre ikke veldig pene, bare se her:


Men sånt lar man seg ikke stoppe av, det var jo bare å maskere hele glasset og spraye i vei med spraylakk!
Jeg er så fornøyd, og gleder meg til vi får dem opp på veggen. Jeg venter bare på at noen bildelister som noen skal henge opp først :)


 To sommerfugler er like, ellers er alle de andre unike. Er de ikke pene?





1 kommentarer:

Nei, nå skjønner jeg ingenting.
Har du to blogger? Eller har jeg drevet og kommentert på en blogg du ikke bruker lenger?
Hehe, som du skjønner--- jeg havner litt i tåka etter en slik bloggpause :)

Jaja, da har jeg enda mer å lese meg opp på da! Denne bloggen ser hvertfall utrolig fjong ut!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)