14. mars 2012

Interiørnerd og teknologinerd

I kveld har jeg vært på samling med Girl Geek Dinners Oslo! GGDO er et nettverk for jenter/damer som er interessert i teknologi på et eller annet nivå, og ca. en gang i måneden møtes gjengen for faglig og sosialt påfyll ute hos forskjellige firmaer. Jeg har dessverre ikke hatt anledning til å være med de siste gangene, men i dag passet det! Vi var hos Det Norske Arbeiderpartiet for å høre og snakke om "politikk og teknologi". Presentasjoner av f.eks. Hadia Tajik og Trond Giske stod på plakaten. Ekstra hyggelig var det også å treffe ei venninne av meg jobber der og som var med på å arrangere treffet.

Det er kanskje ikke så rart at interiørnerden og teknologinerden i meg falt for denne her fine saken jeg fant bilde av på Pinterest! Tastaturkopper, eller keyboard cups:


En annen ting som var veldig hyggelig, var å møte en bloggleser! Hei Marianne! :) Verden er ikke stor!

Er du interessert i teknologi, sosiale medier, programmering, eller jobber med design, kommunikasjon, markedsføring, journalistikk, roboter, statistikk etc, og har lyst til å lære mer om og møte andre likesinnede er det bare å bli med!

3 kommentarer:

Hei tilbake!:)


Liten verden ja - kjekt å treffe deg (og å bli omtalt på bloggen din!) :)

Da har jeg meldt meg inn! Ses på jentete-nerdemiddager når jeg er tilbake i landet i juni :)

Hihi, disse har jeg også sett på:)
Ha en fortsatt fin søndag!
Klem E

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)