10. september 2014

Mmmmm mint

Minty Breeze og Soft Mint, bare smak på navnene! 
Friskt, dust, blågrønt...
Mange har nok fått med seg de nye fargene som Jotun har lansert, og det er muligens litt "last week" å blogge om det nå. Jeg må allikevel legge ut disse bildene, om ikke annet enn for meg selv og egen inspirasjon. Jeg har nemlig falt ganske hardt og brutalt for Soft Mint og Minty Breeze! Bare navnene i seg selv er jo som drops på tunga.

Nå går jeg og tenker på vegger kledd i denne fargen ganske ofte, og får sommerfugler i magen når jeg ser andre ting i samme toneskala... normalt, heh? :-D


Fargene er en del av kolleksjonen "Everyday Balance" der også fargen "5180 Oslo" ligger. Den jeg har brukt i stua, you know (se forrige bloggpost). LADY Balance er også navnet på Jotuns nye matte maling som lukter minimalt og som lover å ikke påvirke inneklimaet.


Helt nydelig altså! Nå fikk jeg nesten litt lyst til å male en vegg eller tre... men hvor?

//
The new colors from Jotun are sooo nice!
Minty Breeze and Soft Mint - I love the names too!
Now I want to paint some walls with this, but where? 

1 kommentarer:

Hei! Jepp, fortsatt borte.. Men er innom og leser ofte da. Jeg går tydeligvis helt imot trendene, for jeg har lyst til å male veggene i stua helt hvite.... Hehe. Men enig i at de "nye" fagrene er fine. Selv om de bare gir meg lyst på Mojito...

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)