3. januar 2012

Velkommen til Kreativ-i-tet!

Hei!

Denne bloggen er min kreative hule!
Jeg er over middels interessert i interiør, hobbyprosjekter, foto og kreative sysler,
og en stor inspirasjonskilde er blogger med vakre bilder, fine gjør-det-selv-ideer, interiørtrender, innredning og andre visuelt vakre ting.

Hvis jeg ikke får utfolde meg kreativt
blir jeg misfornøyd.
Å drive med hobbyprosjekter gir meg indre ro
- og samtidig energi!

Denne bloggen skal være mitt galleri,
min måte å vise fram det jeg gjør,
min sjanse til å inspirere andre.
Her skal jeg dele bilder jeg tar, mine og andres DIYs (gjør det selv), gode ideer,
ting jeg har lyst på, ting og bilder jeg inspireres av, interiør fra hjemmet mitt,
kort sagt: den kreative delen av meg skal få utfolde seg!

Jeg håper du har lyst til å følge meg,
og gi meg gjerne tilbakemeldinger,
da blir jeg glad!

Bloggen har egen Facebookside
Følg meg på Instagram: @annmeretes 
Pinterest: http://pinterest.com/annmeretes/

Send meg gjerne en mail på mailkreativitet@gmail.com

Klem fra
Ann Merete



//
Welcome to my blog!
I love creativity, photo and interior, and this blog is my creative little cave.
I want to share ideas and hopefully inspire you with my photos!
Follow me on Facebook.
Follow me on Instagram: @annmeretes
Pinterest: http://pinterest.com/annmeretes/
Or email me: mailkreativitet@gmail.com

xoxo Ann Merete

2 kommentarer:

Gratulerer med ny blogg, den er allerede veldig fin! Det er gøy å lese om dine små interiøriske vrier, jeg skjønner jeg har mye å lære :-)
Veldig fint bilde av freshe deg også :-) Stor klem tilbake!

Så fin blogg du har! :-)))

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)