23. mars 2012

Plastteppe på vei

Jeg har gått og siklet litt på plastteppene fra Pappelina en stund, men har ikke helt kunnet forsvare (for meg selv) å bruke så mange kronasjer på sånt. Heldigvis finnes det jo andre litt rimeligere varianter, for eksempel hos Ellos! Etter tips fra Silje (som har en veldig fin blogg!) meldte jeg meg på nyhetsbrevet til Ellos og fikk 50% rabatt på en vare! 

Etter en liten surferunde på sidene fant jeg altså ut at de har plasttepper og med 50% ble det jo ikke ille i det hele tatt! Nå venter jeg på en mintgrønn matte som skal få pynte opp i "hallen" når den ankommer. Så får det være at jeg egentlig ønsket meg stjernemønster - striper er kult det og!

Ønsker alle en god fredag og helg! Her i Oslo skinner sola som om det skulle vært sommer! På tide å sette solbrillene på nesa og komme seg ut kanskje? :)



2 kommentarer:

Stilig teppe.
Gleder meg til bilder når det er på plass i hallen.
Det er herlig med det fine været vi har nå om dagen.

Fin fredagskveld til deg!
- AC

Kjempefint! Jeg har også handlet teppe på ellos, grått og hvitt. Er kjempefornøyd med det! Veldig godg kvalitet og ikke dyrt! Du var jo heldig som fikk 50%!!
Fin dag til deg!!
Siri

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)