21. mars 2012

Tommel opp for OBOS-bladet

Jeg er medlem av OBOS - Oslo Bolig- og Sparelag - og hver måned mottar jeg medlemsblad i posten. Jeg har som regel lest (eller bladd) gjennom bladet når jeg har fått det, men må innrømme at interessen ikke har vært på topp. I det siste har det dog skjedd et eller annet med bladet og jeg synes det begynner å bli veldig bra! Friskere design, fine farger, aktuelle interiørreportasjer, anbefalinger fra bloggere og andre ting som gjør at bladet begynner å konkurrere litt med interiørbladene faktisk. Spesielt de to siste numrene har vært bra, og forsidene har vært med på å fange interessen min. Jeg LIKER det de får til der borte hos OBOS altså, føler de har gått fra å være litt trauste til å bli ganske kule :)

PS: Bildene er lånt fra obos.no, og her kan også alle OBOS-blader leses digitalt! Nok en tommel opp!

Fant dessverre ikke større bilde, men dette er siste bladet som kom i posten. Så fint!

Forsiden til nr. 1 2012. Jeg får lyst til å gå på loppis! 

Ny spalte; bloggerens favoritter! Her har Vestablikk bidratt med inspirasjon. 

Denne siden liker jeg godt! Har lyst til å ramme den inn og henge på veggen faktisk! Og det er jo helt i tråd med at Fargerike kåret grønn til årets farge for 2012!

3 kommentarer:

Ser OBOS allerede har delte innlegget ditt på FB. Raskt fanget opp. Men, jeg er helt enig med deg, virkelig tatt seg opp flere hakk :)

Den grønne siden var lekker, den la jeg merke til nå og.
Kjekt når et medlemsblad er såpass flott å lese og se i.

Fin kveld til deg!
- AC

Christine: Må innrømme at jeg tipset OBOS på Facebook om at jeg hadde skrevet om dem ;)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)