3. mars 2012

Lørdag og fotoshoot

Ah, helg igjen! Denne lørdagen skal brukes til fotoshoot. Hva slags shoot sier jeg ikke noe om ennå, det får bli en overraskelse ;) 

På torsdag prøvde jeg forresten noe jeg alltid har vært litt redd for, men så gikk det helt fint! Jeg har jo hatt en del smerter i nakken de par siste månedene, som har resultert i mye hodepine og lite energi. Massøren min mistenkte en låsning i nakken og fikk kiropraktoren til å se på det. Og jada, han fant låsning i venstre side øverst i nakken. Knekk knekk og så var'n vekk! Jeg følte en umiddelbar lettelse, og selv om knekkelyden var ganske ekkel (det er den lyden jeg ikke kan fordra og som har gjort at jeg har vært redd for å gå til kiropraktor) var det jo definitivt verdt det.
Jeg kjenner fortsatt litt greier oppe i nakken, men jeg håper at det bare betyr at det jobbes for å få vekk greiene. Hvis ikke vet jeg jo nå at knekking ikke er såå ille.

 Meeen, dette skal ikke bli noen helseblogg :) Nå må jeg pakke med meg fotoutstyr og komme meg til bussen. Håper du har en fin lørdag!


3 kommentarer:

Åh nå er jeg spent på hva du skal forevige :)

Kiropraktorer er herlige! Jeg gikk til en som kurert min låsning i bekkenet :)

Fin lørdag! Her skal jeg og Nala på skogstur, før vi drar hjem og lager verdens beste vafler. Mannen er arbeidsnarkoman, så vi er forlatt i dag... Deilig med alenetid!

KLemklem

Spennende hva du tar bilder av i dag, gleder meg til å se.
Den knekkelyden hos kiropraktor er fæl, men utrolig deilig etterpå.
Håpe det kurerte nakken din.

Ha en fin kveld!
- AC

Spennende, du må fortelle hva du skulle etterhvert!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)