5. mars 2012

Øyeblikket

Dag går over til kveld,
himmelen spraker i sine fineste farger,
rosa, gull, oransje, gult, lyseblått.
Selv om sola går ned forsvinner ikke varmen.
Vi kan duppe i bassenget til huden vår er skrukkete som rosiner!

Fiskerne har tatt kvelden,
endelig kan de hvile,
forhåpentligvis med litt fangst.
Båtene dupper i strandkanten.

Stress er et fremmedord.
Livet er herlig.
Ferie.
På reise.
Panglao Island, Filippinene.




Dette er mitt bidrag til månedens konkurranse på Øyeblikk.net.
Temaet er "Reise".
Bildet representerer den deilige roen jeg fant på ferie. Den vakreste utsikten som jeg kunne se på i evigheter, men på et øyeblikk var sola borte og himmelen mørk. Det måtte nytes!
Jeg kan fortsatt høre gresshoppene spille i bakgrunnen. Bølgene som slår innover stranda.
Følelsen av at tida stod stille og verden var bare akkurat der og da.
Mmmm....


Klikk inn på Øyeblikk.net for å se mange flotte bidrag!

1 kommentarer:

Herlig bilde med god stemning. :)

Lykke til fra Huldra :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)