5. desember 2012

På slang i hagen til Kongen

Jeg trodde jeg måtte til bygda for å få tak i lerkekvister, men etter tips fra en søt medblogger viste det seg at det går an å få tak i slike midt i Oslogryta!
Jeg har hatt lyst på slike greiner i lengre tid, og i går var jeg endelig i området der lerketreene står. At det muligens så litt rart ut der jeg stod og hoppet for å få tak i greinene som hang ganske langt opp (ihvertfall for en som ikke er så høy...) det kan jeg ikke bry meg om. At det også var i Kongens bakgård gjorde det hele litt mer spennende på en tirsdags ettermiddag..haha ;) "Mi casa es su casa" synes jeg hører han Harald sier :)


Det blir mer og mer jul her, men jeg holder fortsatt litt tilbake på all den røde pynten. Ja, her er jula rød. Med inspirasjon fra Kronprinsessene har jeg pyntet en vase med tape, og den er jo litt rosa! Og jeg liker det! :) Men det spørs om det må forsvinne når det røde kommer.. vi får se :)


Nå står noen hektiske dager foran meg med jobbsamling, konsert og julebord. 
Jeg får prøve å puste i pausene ;)

//
I thought I had to go out of the city to find larch branches, but a cute blogger tip me about some larch trees in the middle of Oslo. In the King's backyard so to speak! I went there to get some and I was lucky :) 
I used some tape to decorate a white vase, making our home a little bit more "Chrismassy" :)

4 kommentarer:

Nydelig vase! jeg også elsker lerkekvister og ser etter de hver gang vi er på tur eller kjøre, jeg vil stoppe bil og henter meg noen.

Lykke til med jobb og alt.
Klem,
Vicky

Hihi, så du har tatt greiner fra kongen du. Jaja, han er jo folkekonge, så da er det helt sikkert greit. :)

Ha en fin dag, fine du!

Nei, hva er det jeg leser? haha, det var en tittel som fenget! ;b
Fantastisk!
...og som Høytrykk skriver; han er jo en folkekonge, så det går helt sikkert greit ; )) hihi! ...og pent ble det jo!

: )) hilsen Silje.

Hei søta:)
...det må man si! Kvisteslang hos kongen..*fnis*
Ble lekkert da!:)

Håper du koser deg på fancy hotel med jobben, søta!
Stemmer for kaff snart:)

Klem til deg

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)