22. november 2012

Snart bloggtreff hos Hviit

Førstkommende mandag er det bloggtreff hos Hviit i showrommet deres på Lørenskog!
Jeg har alltid likt utvalget Hviit har i nettbutikken sin og gleder meg stort til å se det nyoppussa showrommet - som visstnok skal være innredet som en leilighet slik at man kan se det de selger i sitt rette element! Smart!

 Vi fikk e-post om at vi kunne handle på forhånd i nettbutikken og få med oss varene når vi kommer, og da ble visst fristelsen litt stor... noen veldig fine (små)ting skifter snart eier ;)

Skal du på bloggtreff hos Hviit? Kanskje vi ses! :)


1. White Sheep, ornament i porselen. By Nord.
2. Servietter fire fjær. Bloomingville.
3. Wooden hand. HAY. (Denne hadde min kjære lyst på, så da ble det sånn da:)
 4. Kjøkkenhåndkle ørn. (Lurer på om dette skal bli en putetrekk-julegave).
5. Telyslykt Black & Gold. Bloomingville.
6. Tape Christmas. Bloomingville.
7. Stjerne i tre, liten. Bloomingville.

Dette innlegget er ikke sponset, jeg bare synes Hviit fortjener all fin omtale de kan få!


//
I'm going to meet other bloggers at Hviit's showroom on Monday!
Looking forward to see the new showroom, decorated as an appartement! Really looking forward to meet all the sweet bloggers as well :)
I like Hviit's netshop very much, and I couldn't resist to shop these nice things in advance.

This post is not an ad, I just like Hviit very much and think they deserve a positive review :)

2 kommentarer:

Hei fine du!:)
Jeg skal påtreffet vettu! Men det vet du jo-og ja kjører veldig gjerne med deg!:)

...nesten så jeg må se om jeg skal handle et par ting jeg også gitt...*fnis*Noen julegaver...og noe til meg...?*fnis*

Ønsker deg en flott kveld, søta!
Klem fra meg

Jeg skal også på treffet! Det blir koselig å treffe deg! :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)