26. november 2012

Julegaveinnpakking og pyntestjerner

Nå er det faktisk lov med juleinnlegg, det er jo under en måned igjen til den store dagen! :)

Husker dere stjernene jeg lagde av leire for en stund siden? De er fine til å pynte julepakkene med, og med fare for å avsløre litt av årets julegaveinnpakning ser dere noen av mine første innpakkede gaver her.

Svart papir fra Granit, bølgepapp og ei slufse (sløyfe) med litt rødt i.
For meg er jula rød, så det må alltid inn en liten touch av det.


I helga var jeg forresten på kvistjakt rett utenfor blokka her. Jeg bor midt i Oslo sentrum, men kan allikevel ta med saga ut og kappe av noen tørre kvister omtrent rett utenfor døra. Det kan jeg like :)

Jeg laget ei stjerne med noen av kvistene jeg fant, og siden det er ei julestjerne bandt jeg den sammen med rødt garn.



Nå står jeg på farten ut døra for bloggtreff og åpning av showroom hos Hviit! Det blir stas :)

//
Gift wrapping and stars for decoration.
I'm allowed to blog about Christmas now right? The big day is not even a month away!
I've used some of the stars I made of clay as decoration on some Christmas presents! Black paper, cardboard and ribbons with a touch of red. For me, Christmas is red, and I always want to add some red to my decorations.
This weekend I went outside to collect some twigs. I made a star from some of it; two triangels put together with red yarn.

5 kommentarer:

Lekker innpakning! :) Likte kontrasten mellom det svarte og bølgepappen. Kos deg på bloggtreff!!
klem

Kjempefint:)Her er det lite kreativt for tiden:)
fin dag til deg!
klem

Wow, virkelig lekkert! Begynner snart på innpakninga jeg og, gleder meg:)
Og sånn stjerne satt jeg å tenkte på i går at det må jeg lage meg, blir en tur ut i dag etter jobb ja;)

Kjempefint. Har lett etter sort papir- da skal jeg ta turen innom granit!

Veldig hyggelig å treffe deg i går hos Hviit. Ble så inspirert av deg og "hurtigbloggingen" at jeg kastet meg på i dag morges ;)

KLem Kirsti

Hei her var litt av en koselig og fin blogg. Dumpet innom via et innlegg om Hviit sitt bloggtreff. Leste innlegget under og kan hinte deg om at H&M har fått inn en fin paljettpute, ikke firkantet, men avlang. Fin den også. Bestilte meg en tidligere i dag. :-)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)