14. november 2012

One day in Stockholm

Jeg skal til Stockholm for første gang i mitt liv og gleder meg stort!
Reisen er i forbindelse med en konfirmasjon, så tiden å bruke i byen blir dessverre ikke så stor denne gangen, men en dag har jeg til rådighet. Så hva bør man absolutt gjøre/se/spise når man er i hovedstaden til söta bror?

Hvilken interiørbutikk MÅ man innom?

Hvor bør man innta lunsj og middag?

Er det noen severdigheter man bare må få med seg?


I fjor på denne tiden var jeg straks på vei hit... (Filippinene). Stockholm er ikke helt det samme, 
men blir nok bra det og ;)

//
Soon I'll spend some time in Stockholm (for the first time in my life), and I hope someone can give me some tips about restaurants, shops and other things I must visit while I'm there.

4 kommentarer:

Stockholm er en flott by, så det er bare å glede seg! Gamla stan og Söder er mine tips!
Håper ellers du har en fin uke, og at ukas kinotur var bra!
Her er det jobb hele uka, men til helga kommer mamma på besøk og det blir jo veldig koselig! :)
Ha en fin lillelørdag!
Klem fra Carina

Ha en god tur og et ditto opphold! (:

Jeg ville tatt turen til Lotta Agaton sin butikk!
Jeg har ikke vært der selv, men den ser utrolig fin ut.. Alt for
lenge siden jeg har vært i Stockhom.

VIktig tema du skriver om under her med kildehenvisning.
Jeg irriterer meg stort når det ikke blir gjort skikkelig selv,
og har flere ganger oppdaget mine bilder på Pinterest og ulike Tumblr-blogger
uten link tilbake til meg. Skal en bli smigret eller irritert? ..tja, så lenge bildene
ikke blir brukt kommersielt til andres fortjeneste så velger jeg enn så lenge
å bli smigret, om ikke kan jeg begynne med vannmerking jeg og. Ikke så dumt det altså.

Spennende tema inne hos Fru Fly og, jeg har hengt meg på tråden - noen dager
på etterskudd ; -) Hehe, enig med deg; skulle gjerne blitt sponset med flotte ting, men
da forvinner jo noe av det unike ved bloggen, ikke minst troverdigheten.
Stort ja til merking av sponsede innlegg.

God tur til Stockholm, håper helgen blir super :-)
KLEM

Hei, nyt dagen i Stockholm:)jeg skal dit om to helger, så hvis du oppdager noen interiørbutikker/kafeer det er vert å titte innom si gjerne ifra:)

Og så fint at du skriver om temaet kildehenvisning, det er så viktig å bevisttgjøre seg selv når man formidler bilder andre har tatt. Selv tar jeg stort sett bildene jeg viser på bloggen selv, og har skrevet litt om det i sidekolonnen(at alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt), men kanskje man bør være flinkere til å skrive hvem bildene er tatt av under hvert inlegg, jeg gjorde det i starten, men så har jeg ikke forstatt med det. Det er jo og som du nevner en ide og bruke vannmerking, jeg synes det ofte kan ødelegge litt av bildene.

Ha en fin dag:)

Kine:)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)