29. november 2012

Juletrepynt i hvitt

Jeg driver visst og fornyer juletrepynten vår om dagen. :)
Jeg har falt for matte porselenshvite figurer og beholdningen har økt i det siste, spesielt etter en tur innom Milla Boutiques "black friday"-salg. Det ble både sopper og nøtter med hjem i handleposen.

I tillegg har jeg jo disse hjemmelaga stjernene mine. Jeg blir nok ikke lei av å vise frem dem med det første, haha :) Og jeg har i grunnen lyst til å lage flere i andre motiver.

Den blanke kula med fjær i er fra Kremmerhuset.


I dag er det nytt bloggtreff på planen, her hviler man ikke på de kjente bæra. Denne gangen er det på Maxbo Vækerø og det er NIB-damene Solveig og Ann Helen som arrangerer! Gleder meg :)

//
Apparaently I'm updating our collection of Christmas decoration these days. I've fallen in love with matte porcelain and lately I've bought some new items from Milla Boutique. And the home made stars of clay that I never get tired of showing you is of course in my collection.. haha :) 
The transparent ball with feathers is from Kremmerhuset.

Today there's a new event for bloggers, and this time we'll meet at Maxbo Vækerø.

6 kommentarer:

Sopp-plukkeren i meg falt for den soppen. Mye kulere enn de tradisjonelle røde og hvite.
Rydderunden er godt i gang hos oss, det er hardt å starte men når man først kommer i gang er det så kjekt! det kan virkelig anbefales. Så mye rart man har... I går ryddet vi vekk 10 meter med bøker! Jeg elsker å rydde og organisere, system og orden gjør meg lykkelig. Det er vel noe med arkeologen i meg...

Nydelig pynt!
De stjernene dine er knallfine :)
Ha en god kveld! klem :)

Hei:)Hyggelig å få hilst på deg:)Skal du på Home&Cottage tirsdag?
klemklem

Ja det hadee absolutt gått an,vi er jo noen av oss som bor midt i gryta også:)Jeg fikk ikke hilst på Lidyll heller og hun bor jo rundt her hun også:)Så en kveld før jul hadde gjort seg:)
klemklem

Foretrekker nok litt farger, selv om hvitt er stemningsfullt og gjør seg i julen (slik snø også hører hjemme). Men forandringer fryder, og den tradisjonelle julepyntet er jo for lengst kastet ut av de fleste interiørhjem ;)

Takk for i går! Like koselig hver gang, så ja -
vi må jo ta en kaffe snart : )
Hihi, før jeg plutselig bor på landet!

Nydelig med matt, hvit pynt.. må
oppdatere litt selv ser jeg!

Klemklem : )

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)