28. november 2012

Objektiv selges - Canon EF 50mm f/1.8 II

OBJEKTIVET ER SOLGT.

Jeg selger mitt Canon EF 50mm f/1.8 II-objektiv!
Det er pent og ganske lite brukt og ligger i originalpakningen sammen med en bruksanvisning.

Jeg selger det for 500 kr og fortrinnsvis til noen i nærheten av Oslo sentrum jeg kan møte og levere det til. Tenker det kan bli både dyrt og upraktisk å sende i posten? Jeg legger det ut her på bloggen i første omgang i tilfelle det er noen medbloggere eller andre jeg kjenner som har lyst til å kjøpe seg et slikt objektiv.

Objektivet er fint til å ta bilder i svak belysning, og til f.eks. portrettbilder.
(Se denne posten fra Stines hjem om å ta bilder i dårlig/kunstig belysning).


Her er litt info klippet fra Japan Photo:

Canon EF 50mm f/1.8 II er et lyssterkt normalobjektiv med høy ytelse. Objektivet har meget god bildekvalitet i forhold til den lave prisen og vekten på kun 130 g gjør det til det letteste av alle EF-objektivene. Lyssterk fastoptikk som EF 50mm f/1.8 II er velegnet til fotografering i svak belysning eller i situasjoner hvor man ønsker lite dybdeskarphet. Optikken i objektivet gir skarpe konturer både ved nær og fjern fokuseringsavstand. Fargebalansen er ypperlig for et normalobjektiv.

1 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)