24. februar 2012

Takk, du er så bra!

Tusen takk for at DU besøker bloggen min!
Og tusen takk for fine tilbakemeldinger!
Det er så stas å blogge når man får litt respons :)

Goood fredag ønskes til deg, håper du skal gjøre noe fint!

Det skal jeg, jeg skal møte fine venninner til middag og kanskje et glass vin?
Resten av helga tenker jeg å leve etter denne regelen:

"My home is clean enough to be healthy, and dirty enough to be happy!"

Ingen vasking og rydding denne helga altså ;)


Denne fulgte med et interiørblad for ganske lenge siden, jeg har hengt den opp på badet - med en liten modifisering. Og jeg har brukt washi tape! JEG har brukt washi! Trodde aldri det skulle skje ;)
Noen trender må jeg liksom lukte på en stund før jeg bestemmer meg for om jeg liker det eller ei.
Her på badet funket det i grunnen bra :)

Fin fredag :)

4 kommentarer:

Takk for at du er en stor inspirasjonskilde til trening, kosthold og kreativitet - må du aldri slutte blogge for oss :) God helg!

Washiteip er fabelaktig!

Fabelaktig fredag til deg og dine.
Her i huset har ny gardinstang satt opp, nye gardiner hengt opp og mannen har bakt deilig pizza. Nå er det ett glass vin og avslapning foran tven:)
Stort smil fra meg

alph: Så koselig at du synes det, jeg skal ikke slutte - jeg lover! ;) God helg :)

Fabelaktig: Takktakk! De nye gardinene dine er veldig fine! Og heldige deg som får pizza fra mannen. Her har vi bestilt en i dag... late som vi er ;)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)