27. februar 2012

Den kom, så og gikk

Slik så bakken ut utenfor hos oss i går (søndag).

I dag er det bare slaps. Jaja, vi har jo ikke kommet oss ut av februar ennå, så jeg hadde jo ikke akkurat ryddet bort vinterskoene heller. Våren kom, så og gikk.
På tross av veldig fint vårvær i helga var jeg nesten ikke ute. Det er vel nesten ikke lov å si her i friskus-frilufts-Norge, men sånn er det når man vil utnytte dagslyset til å sy putetrekk og spraye ting. Tre nye putetrekk ble produsert, to av dem skal gis vekk og derfor kan jeg ikke vise dem her ennå. Kan jo ikke risikere at mottakerne får avsløringer her :)

I ettermiddag og kveld har jeg vært på workshop og middag med masse jenter fra jobben. Vi spiste fireretters på Dinner i Stortingsgata, namnam :) Ikke akkurat vanlig for meg å drikke vin på en mandag, jeg pleier som regel å være på styrketrening og tredemølla på Sats. Kjente at middag og vin med koselige jenter var en veldig fint erstatning ;)

På vei hjem kjøpte jeg med det nye KK Living, og jeg gleder meg til å kikke gjennom det tjukke bladet! Eksklusiv matt omslag, og bare det å bla fort igjennom gir meg et godt inntrykk! Kanskje en ny favoritt?

 


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)