4. februar 2012

Lørdagsstemning

I dag hadde jeg planer om tur til Stoff og stil for å kjøpe inn diverse til helgeprosjektet. I samme slengen var en tur til IKEA også i bakhodet. Sånn ble det imidlertid ikke. Rydd og vask og husmor i stedet, og det var i grunnen like greit. Det er godt å få ordnet opp litt rundt seg!

Nå har jeg funnet lørdagsstemningen med tente lys, blant annet i den nye telysestaken min fra Kosta Boda. Endelig fikk jeg brukt gavekortet jeg fikk til bursdagen min, i Tilbords-butikk nummer tre hadde de endelig hodeskallen jeg ønsket meg! På skjermen er det MPG og jeg følger selvfølgelig med, MGP i mitt hjerte! ;)

Håper DU har en fin kveld!





2 kommentarer:

Kjempetøff lysestake. Skjønner at du gadd å jakte på denne!

Kos deg med MGP fremover da:) Jeg må innrømme at mitt engasjement starter i den internasjonale finalen;)

Annikken: Ja, ikke sant? Vil jo ikke at alt skal være for sukkersøtt heller, og denne ble samboeren svært fornøyd med også ;)
Det er gøy å følge med på MGP, og mye rart de driver og sender til de norske semifinalene... får håpe det blir en vinner med mulighet i Europa som går videre på lørdag :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)