10. februar 2012

Sommerfuggel i vinterland


..eller kanskje ikke :)
Definitivt sommer på dette bildet, som ble tatt på Lyngør for et par år siden.

Endelig helg, og et litt seint innlegg fra meg i dag.
"Sommerfuggel i vinterland" går jo som en farsott om dagen, med Vinnis nye versjon i TV-programmet "Hver gang vi møtes". Utvilsomt en fin fremføring, men jeg må si jeg liker morgendagens tolkning av Jan Eggums "Kor e alle helter hen" nesten enda bedre!
Dog får jeg ikke sett den siden det blir Melodi Grand Prix-finale for alle penga her ;)

Fin helg ønskes til deg fra meg.

2 kommentarer:

Herlig sommerbilde. Gleder meg til varmere tider.
Mulig det blir litt Grand Prix her i morgen og.
God helg ønskes deg.
- AC

Jeg fikk skikkelig vårfølelse ute i dag med skarp sol, fugler som kvitret og et stykke snøfri plen utenfor blokka!! Herlig! :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)