19. februar 2012

Systue

Akkurat nå her hos meg..


Stua er forvandlet til systue og putetrekk er på gang. Jeg skal bruke kjøkkenhåndkle fra Ferm Living og gleder meg til å pynte opp i sofaen med ny pute. Ja, hvis jeg får det til da. Satser på det! Har klippet, brettet og satt i nåler nå, og etter denne lille bloggepausen er det Bernette sin tur til å vise meg hva hun kan. Klarer vi samarbeidet?


Pysen på favorittplassen sin i vinduskarmen. Dette området må stå tomt slik at hun kan sitte her og se på livet utenfor.


To nye grønne planter og potter fra IKEA i vinduskarmen.


- Hei, ikke gidd å ta bilder av de plantene hele tiden da, ta bilder av meg!


 - Sånn, nå er jeg klar, ta bilde daaaa! Mjauu...

3 kommentarer:

Så koselige bilder! Jeg kan ikke sy jeg, så jeg fascineres av alle dere som kan det :)

Fineste fastelavenssøndagen til deg og dine,
her er deigen satt og en deilig slafesøndag i sikte - jubi!
*smiler*

Gleder meg til å se om samarbeidet går godt, regner med flott resultat jeg. Med det stoffet må dere bare bli bra.
Digger de dype vinduskarmene dine, herlig med nye planter.

Ha en fin søndag!
- AC

Plass i vinduskarmen er must for oss katteeiere! :) Flink du er som syr og ordner!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)