21. februar 2012

Ny sofapute

Yes, I did it!!
Altså, sying har aldri vært helt min greie. Jeg har liksom aldri vært veldig interessert.
Mamma derimot, hun er sydronninga! Dere skulle sett det som produseres ved symaskinen hennes, det er både klær og interiør! Kanskje det ligger noe i genene, for det gikk jo veldig greit å sy putetrekk ihvertfall! Haha, det er kanskje ikke så veldig vanskelig for noen, men jeg følte jeg besteg en liten fjelltopp ;)

 Jeg tar med meg noen lærdommer og erfaringer til neste putetrekk - for det blir definitivt flere!
Hva synes du, ble det fint? :)




3 kommentarer:

Kjempefin!! Freshe farger, pent utført! Hvor har du kjøpt stoffet?

Jeg er heller ingen sydronning, men putetrekk kommer man litt inn i ganske fort heldigvis:) Nå må du bare avansere videre;)

Kjempefin! Jeg lurer også på hvor det stoffet er i fra? Vil ha!!

Lekkert!
Synes du er flink jeg:)
Ha en fin kveld!
- AC

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)