25. februar 2012

Så god som ny

Husker dere jeg hadde"sprayesøndag" for et par uker siden? Messinglysestaken jeg fant på loppis for en femtilapp har blitt så god som ny, og jeg er veldig fornøyd! Se så fin!
Det måtte tre strøk med spraylakk til.


Denne lørdagen har sålangt bare vært slapp. Senga var ekstra god i dag så det tok sin tid å komme ut av den ;) Nå er det på tide å komme seg til matbutikken slik at det blir noe middag her. Noe avansert blir det nok ikke, det gidder vi ikke i dag :)


I morgen har jeg planer om å sy noen flere putetrekk! Jeg følte at symaskinen og jeg virkelig var på nett sist altså.


Håper du har en fin lørdag!

 Nyeste Stella matcher jo perfekt! :-D

Slik så lysestaken ut før spraying.

3 kommentarer:

Så koselig blogg!
Jeg la meg til som følger :)

Klem
Christine

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)