16. februar 2012

Be my valentine

Disse vakre rosene (blant annet) var jeg så heldig å få på tirsdag. Jeg må jo innrømme at det er stas med blomster uansett om det er en merkedag eller ikke. Den oppfinnsomme kjæresten min lagde også et kort til meg - ikke av papir, men av sånt man lager datakretskort av! Det involverer kobber, syre og litt andre ting, og ble i grunnen et ganske kult bilde. Det er litt personlig å vise fram hele, men et lite utsnitt vil jeg dele med dere :)




Dessverre har det blitt litt lite blogging de siste dagene, hverken tid eller form har lagt helt til rette for det helt store på denne kanten. Nakken min har låst seg litt og det forårsaker en del hodepine og migrene. Jeg satser på at det blir bedre mot helga og at jeg får gjort en del av mange kreative planer som surrer oppe i topplokket. Og ikke minst fotografert det slik at det blir noe moro å vise fram her.




Det er mange bra utfordringer jeg har lyst til å henge meg på også, for eksempel Villa Fredfulls "Hvordan ser kjøkkenet ditt ut?", eller Fabelaktigs "Hva har du merket hjemme?" (med f.eks. dymo). Jeg får se hva jeg får tid til, heldigvis blir dagene lysere og lysere - lenger og lenger - og det gjør fotograferingen til en lek!

2 kommentarer:

Så nydelige roser, vakkert bilde av dem. Herlig med kortet du fikk.

Gleder meg til å se bidragene dine i utfordringene.

God bedring til deg!
- AC

Ps. den ordbekreftelsen begynner å bli veldig lang og vanskelig nå som den er forandret...

Ja, jeg håper jeg får til å bli med på utfordringene, det er jo så gøy! :)
Ah, jeg skal prøve å skru av modereringen og se om det funker greit. Satser på at det ikke blir noen spamkommentarer.

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)