5. februar 2012

Putenytt


Sofaen (som forøvrig har blitt offer for katteklør her og der) har blitt spritet opp med noen nye putetrekk.


Dette har min flinke mamma strikket til meg! Én ting er å ha kule designerputer, en annen og mye bedre ting er å ha hjemmelaga!


Det gule trekket jeg har ventet og ventet på at Kremmerhuset skulle få inn :) Endelig fikk jeg tak i det! Skikkelig blikkfang og livlig innslag.


Sofus tar som vanlig livet med ro, søndag eller ei.Vi på to bein sitter foran hver vår PC og jobber. Jeg med bilderedigering etter fotoshooten med nydelige lille Julia på 1 måned. Når foreldrene har sett bildene har jeg fått lov til å vise noen her også.
Håper du har en fin søndagskveld! :)

PS: Med dette innlegget er jeg med i Potrinas utfordring; Vis meg hva som pynter opp i sofaen din akkurat nå.

13 kommentarer:

Så fint bidrag!! Takk for at du ble med i min utfordring :)

Ha en fin kveld :)

heisann :)

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt puten med ulven og elgen? :)

Potrina: Tusen takk! Gøy å være med på utfordringen som ikke kunne passet bedre med tanke på nye sofaputer ;)

Fin kveld til deg også!

Christel: Hei! Putene er sydd av kjøkkenhåndkler fra merket by nord. Jeg kjøpte dem i nettbutikken til hviit (http://www.hviit.no/) :)
Det går også an å kjøpe ferdigsydde puter (dog med litt andre motiver), men de koster nok en del mer enn det de hjemmelaga kom på.

tusen takk for kjapt svar :D brukte du et eller to av samme til en pute? Synes de lignet så på ugle/ekornputen til kremmerhuset :)

Christel: Sitter nå her foran PCen jeg da vet du, hihi :) Jeg, eller altså kremt, mamma, brukte et kjøkkenhåndkle til hver pute. Det ble 50x50 cm, så satte hun på et annet stoff som bakstykke. Jeg har tenkt å lære meg å sy puter, det er jo gøy med hjemmelaget samt mye billigere enn å kjøpe ferdige trekk til nærmere tusenlappen! :)

hei igjen :)

Tusen takk enda en gang for svar :) Nå har jeg og venninnen min bestilt, og jeg har hørt med mamma om hun kan sy pute til meg, hehehe :) har maskin, men har ikke brukt den så mye enda. lettere å spørre mamma :P
Håper du får en fortsatt flott kveld :D

Hei;) Først må jeg bare få si at det var veldig fine bilder og nydelige puter;)) Ser at du har kjøpt sofaen din på Bohus, vi hadde også en sofa med det samme trekket. Det ble utrolig fort slitt og masse nupper på det. Fikk opplyst av en som jobber der at trekkene var tatt ut av produksjon pga dårlig kvalitet. Ekspeditøren ba meg å ta bilder av de mest slitte delene på sofaen og sende bildene pr. mail til han. Hadde ikke noe å si at hadde hatt sofaen i noen år. Har ikke katt men den det hang tråder og nupper overalt. Fikk tilgodelapp og kjøpte meg en ny grå sofa;)) Mvh. Hilde.

Anonym/Hilde: Hei! Tusen takk for det! Og takk for info om sofa! Interessant! Min er 5 år gammel, tror du det er for sent da? Den ble veldig fort nuppete, men vi har jo alltid hatt kattene som har klort på den innimellom. Hender jeg har gått over med saks og nuppefjerner, kanskje på tide igjen :)
Hvilken Bohus var det du var i kontakt med ang. dette?

Hei igjen;) Nei, kan ikke tenke meg at den skal være for gammel i og med at de sluttet å produsere det stoffet pga dårlig kvalitet. Katter eller ikke, det er vel ikke bare der kattene har klort at den er nuppete.
Kan sende deg en mail i morra for mer info;))
Mvh Hilde

Så masse fine puter!!! Likte veldig godt sofakroken din ;-)

Herlig sofakrok! Mange fine puter.
Ønsker deg en fin torsdag! snart helg :)
Klem Tonje

Så mange flotte puter:) Flotte bilder.

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)