6. februar 2012

6 kommentarer:

jeg skal være med ;) men det får bli imorgen ;)

Hehe, ja liker også bønnetreet hakket bedre enn corokia.
Får kose oss med vår egen bloggeblomst ;)

Ønsker deg en fin fin kveld!

Den konkurransen "måtte" bare jeg også delta i ;)
Så fin blogg du har -glad jeg fant deg og følger deg mer enn gjerne videre :)
Klem May Helen

Trådsnella: Vi lager vår egen trend! Hihi ;) Fin kveld ønskes deg også!

KROnPRINSESSENE: Tusen takk for det, hyggelig at du vil følge meg! :) Ha en fin kveld videre, klem AM.

Hei, så fin blogg du har. La meg til som følger jeg.
Jeg prøver meg også i den giveawayen i håp om å vinne drømmestolen.

Ha en fin mandagskveld!
- AC

AC: Hei! Tusen takk for det, koselig at du vil følge meg også! :) Vi får krysse fingrene for at en av oss vinner ;) Fin kveld til deg også!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)