2. oktober 2014

Helgens loppefunn

Da jeg var så heldig å få en liten sniktitt innom oppriggingen av loppemarkedet på fredag (var med og hjalp til litt, da), var det egentlig ikke så mye som fanget oppmerksomheten min. Jeg tenkte at det kom til å bli en laber fangst dagen etter, men så feil kan man jo ta. Det er rart med det, når man går der og ser på runde tre dukker det plutselig opp noe man liker!


Her er noe av fangsten. Stor ramme (+ 3 litt mindre) som skal males, rundt speil (endelig fant jeg et slikt speil!! Burde vel ha pusset det før jeg tok bildet, menmen...), terracotta-potter, hjulvisp (mamma mente jeg trengte, og denne var jo litt fin, da), vannglass/drinkglass (6 stk), håndklering (som jeg skal fjerne fra opphenget og bruke på en ny måte!), fruktkniver, Opalinvase og et lite emaljefat.



Opalinvasen er jo fin, da! Fikk den for en tier - gotta love loppemarked på bygda!

I tillegg fant jeg tre middagstallerkner av merket Sissel fra Figgjo. Lyseblå. Om noen er interesserte i å kjøpe dem, gi meg et lite hint.

Jeg kjenner høstens loppehjerte er tilfredsstilt :)

//
Some treasures from last weekends flea market!

1 kommentarer:

moro å finne slike fine ting på loppis :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)