12. oktober 2014

Color of the year - COPPER ORANGE

På torsdag var jeg så heldig å få være med på avdukningen av Årest farge 2015 for Norsjö (Akzo Nobel)!
Eventet fant sted i Gøteborg og både dyktige norske og svenske bloggere var invitert.
Etter et foredrag fra Stylt Trampoli og design manager i Akzo Nobel, Per Nimer, ble fargen Copper Orange lansert som Colour of the year.

Dette sier Norsjö selv om fargen:
Endelig er tiden inne for å omgi seg med varme rosa, røde og oransje farger. Det er på høy tid at hjemmene våre fylles med en positiv følelse og en varm omtanke.  I kombinasjon med lys rosa, nøytrale sandtoner, et glimt av klargult, klar hvit, tre og kobber skinner Copper Orange på sitt klareste.

 Foto: Norsjö

Etter avdukingen skulle vi vise hvordan vi tolket fargen. Det var satt opp flere kuber som var malt i Copper Orange, og gruppa jeg var på valgte denne todelte veggen.
Inspirert av foredraget fra Pär Svensson i Stylt Trampoli, gikk vi i gang med storytelling.
Temaet ble nachspiel og som dere ser; det ble visst litt av en fest :)

Tusen takk til Berit og Mette i Norsjö, og Johanna og Ida i Change for at jeg fikk være med på dette!


Her kommer det et lite bilderas fra dagen.

Foto: Norsjö

Vi var samlet på et kult industriområde som heter Götafors. 

 Foto: Norsjö

Bobler, baguetter og god stemning.



Flinke damer fra markedsavdelingene i Norsjö Norge og Sverige.

Vi er i gang med stylingen.

Foto: Norsjö

Flinke gjengen jeg jobbet med! Øverst fra venstre: May Helen (Kronprinsessene), Marthe (Marsipan og smilefjes), Therese (Eye on details), meg, Sarah (Little miss Fix it)


Nydelig stemning i det sola gikk ned.


Linda (Hviit), Henriette (Designlykke) og Tonje (Forever Love blog) lagde flere stylinger, og dette er jo som hentet ut fra et magasin!


Til slutt må jeg bare vise hotellrommet vi bodde på! Jeg har så heldig å dele rom med hun du ser ute i lyset der :) Scandic Rubinen ble pusset opp i vår, og har blitt veldig stilig. [Sponset reise og opphold]

...og om jeg skal male noe i Copper orange her hjemme? Hmm, jeg tror egentlig ikke det, siden jeg har mer sansen for litt kaldere blåtoner i interiøret her. Men man skal jo aldri si aldri ;)

Her kan du lese mer om Color of the year.

//
On Thursday I was lucky to be invited to the event Color of the year 2015 with Norsjö and Akzo Nobel. Norwegian and Swedish bloggers met in Gothenborg and got to enjoy good lectures, nice food and a fun styling! As you can see on the pictures above; the color is Copper Orange! Do you like it?

1 kommentarer:

Lekker farge og herlig styling.
Takk for titten,
så ut som en kjekk tur.

Fin ny uke til deg!
- AC

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)