17. desember 2012

Tredje søndag, på en mandag

Førjulsdagene er alltid litt hektiske og gårsdagen ble brukt til gaveinnpakking, juletrepynting og ribbelaging (jeg har aldri gjort det før og tenkte at det jammen er på tide - over tredve år som man har blitt. Det ble ribbe og det ble sprø svor og jeg er ganske stolt over at det gikk så bra (og takker ovnen som tydeligvis er skapt for sprø svor)) og derfor kommer bilde av adventsstaken med tre tente lys en dag for seint. Bedre seint enn aldri, som'n sier!

Dette er den ene adventsstaken jeg har stelt i stand i år, med lilla lys som jeg synes hører advent til.
Lysestaken er fra Kremmerhuset og i tillegg til lyspærene som alltid ligger der har jeg pimpet den opp med en svibel, lerkegreiner, horn i porselen (fra Kremmerhuset) og skinnstjerner jeg har laget selv.


//
The days before Christmas are always hectic, and because of yesterday's todo-list I didn't have time to post a picture of the three advent candles. But here it is! :)
Yesterday I decorated the Christmas tree and made Christmas dinner (pork) and I really got a strong Christmas feeling! Only one week left!

2 kommentarer:

hallo...riktig flink har du vært:)regner med at dere hadde det hyggelig på fredag...hvor var dere?:)
ja one week to go....unbelively:)
klemklem

Så fint du har laget det i stand :)
Jeg har den samme lysestaken, og jeg elsker den!
Syntes det er så kjekt at den kan gjøre på uendelig mange måter!

NYT! Klemmer fra Ida

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)