8. desember 2012

Jul i vårt hus - Desemberutfordring hos NiB

Desemberutfordringen hos Norske Interiørblogger (NiB) heter "Jul i vårt hus", og denne måneden blir vi oppfordret til å vise julestemning og juleinspirasjon.

For meg handler mye av førjulstiden om forberedelser, om å kose seg med juleverksted, pakke inn fine gaver og lage litt julepynt. 

Jeg finner fram alt av hobbyutstyr som jeg har samlet gjennom året og sprer det utover bordet. Ideene jeg har gjemt på gjøres endelig om til kreativitet og DET lager julestemning for meg.

Med julesjokoladen innen rekkevidde og julemusikken på vei inn i øregangene fylles jeg av glede, forventning og ro. Og inspirasjonen kommer til meg bare ved å se på et bilde som dette. 
Kommer den til deg? :)


Utfordringen hos NiB stenger klokken 21 i kveld, så det er ennå tid til å bli med! Du trenger ikke være medlem hos NiB for å være med, men du må ha en blogg slik at du får postet bildene dine der :)
Har du lyst til å se på alle de flotte bidragene som har kommet inn til utfordringen, tar du en titt her.



Nå er det snart julebord med jobben på meg! Kjolen jeg hadde lyst til å gå med passet heldigvis, så da er det vel bare å få på seg ansiktet og stæsje håret, ta på seg smykker (som jeg i grunnen veldig sjelden går med) og gjøre seg klar for en kveld av overraskelser.

Ha en fin lørdag!

//
This months photo challenge at NiB (Norwegian interior bloggers) is about Christmas and here is my contribution.

6 kommentarer:

Stilig bilde, mange flotte ting som nok gjør at innpakningen går som en lek :-)

Lykke til i utfordringen!

Skal på julebord jeg også i kveld så bør vel hoppe i dusjen, ha en fin kveld!

Hei;)
Her er det stille lørdag i gostolen foran ovnen;)
Lager heldagsprøver til håpefulle elever!!
Så flott bildet ditt er;)) Virkelig inspirerende til innpakking av de siste julegavene;)
Kos deg masse i førjulstiden;))

Advendtshilsen fra Ann-M.

Så herlig! Høres helt glimrende ut spør du meg! Skulle ønske jeg hadde mer tid til å pusle med slikt. God helg til deg!

Elsker å sitte sånn :-) Som Kikke sier her, skulle bare hatt mer tid
til å sitte med det. Som i kveld - stjernebretting med søs, kos!!

Kjempefine bilder, lykke til!
..og ja, si gjerne i fra om dere avtaler kaffe -
det hadde vært koselig å bli med : )

Håper julebordet har vært strålende!!
KLEM

Lekkert sammensatt dette her,nå må jeg ta meg på tak jeg også:)
fin søndag til deg...
klemklemklem

For ett nydelig bidrag :)

Håper alt er bra med deg, kjære!
Her har jeg havnet helt bakpå med blogging og det som er... men rekker alltids innom nydelige bloggerinaer som deg *smile*

klem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)