20. desember 2012

DIY - Kjempekjappe julekort

Har du det litt travelt og må lage noen julekort i en fei? Eller har du rett og slett ikke helt energi til å sette i gang med veldig avanserte greier? Her kommer et tips fra meg om veldig enkle, men fine julekort!
Alt du trenger er hvite kort, tape og stempel/stempelpute, jeg har fått tak i nesten alt sammen på Norway Designs (stempelpute fra Søstrene Grene). Andre butikker har også slike ting å få tak i.


Less is more!


Nå må jeg sette meg ned og skrive litt inni også - det gjør seg jo ikke sjøl ;)

//
Simple Christmas cards!
If you're out of time or doesn't have the energy to make really fancy Christmas cards; here's a tip for you! All you need is white cards, tape and a stamp. Less is more!
Now I have to write something inside.. that doesn't make itself ;)

2 kommentarer:

Likte det veldig godt :)

Det var pent. Her har vi prøvd å tatt bilder av jentene - i siste liten - og ikke så enkelt ;)

Klem, Lise

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)