24. desember 2012

GOD JUL!


Julefreden er i ferd med å senke seg her i barndomshjemmet.
De siste potetene skrelles, ribba koser seg i ovnen,
julegrøten er inntatt (fattern fikk som vanlig mandelen) 
og utenfor har snøen lavet ned nonstop siden lørdag.
Småfuglene i fuglehuset utenfor kjøkkenvinduet har allerede startet på julemiddagen.

Jeg vil ønske alle fine lesere og følgere av bloggen ei fin og fredfull jul!
Håper dere får tid til å være sammen med de dere er glade i,
tid til å legge beina høyt og tid til å bare være.

Tusen takk for at DU følger bloggen min,
jeg setter STOR pris på deg!

Juleklemmer fra
Ann Merete

//
A peaceful Christmas from me to you!
Thank you for reading my blog!
<3

1 kommentarer:

God jul søta!

Jeg må takke deg for alle fine kommentarer du har lagt igjen hos meg i år, du er herlig! Ønsker deg ett riktig godt nyttår! Skal bli koselig å følge deg i året som kommer også :)

Stor klem
-Maia

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)