30. desember 2012

Mer borddekking

Siden jeg er i borddekkingshjørnet vil jeg dele litt mer inspirasjon! Disse bildene har jeg ikke publisert her på bloggen før, men de er faktisk fra førjulstida i fjor (2011). 
Bare man leter litt i arkivet finner man! :)


En ganske enkel og ren pådekking dette her, men jeg liker det litt sånn.
Siden jeg ikke er veldig fan av duker, har jeg heller pyntet bordet med en tapetremse! (Den dekker også over bordplata som er lagt i for å gjøre bordet lengre).


Jeg bruker Finn-glassene mine fra Hadeland Glassverk, og Nora-bestikket fra Hardanger.
Tallerkener fra IKEA.
Adventsstaken er fra Living.


En fin måte å legge bestikk og serviett, sammen med et bordkort.
Jeg brukte et enkelt papirhjerte og dymo på denne.
Jeg har noen ideer til en ny borddekking, så da veit jeg hva jeg skal bruke noe av denne dagen til ;)


//
More table setting inspiration!
These photos are a year old, but I haven't published them here before.
This table setting is simple and clean - I like it that way!
Instead of a tablecloth I've used a piece of wallpaper as decoration.
The cutlery and a napkin are tied together with a twine, and the place cards are made out of paper and some dymo.
Now I have some new ideas for a table setting, and I think that'll be one of today's todos :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)