29. oktober 2012

Ylva Skarp og Happy Lights

Siden bloggen min har den navnet den har, var det nesten bare naturlig at Ylva Skarp sitt print "Creativity" måtte komme i hus. Jeg kjøpte det i den flotte nettbutikken Hviit.
Det har fått plass på bildelista over TVen, og jeg tror det får bli der. Var nemlig litt usikker i starten...

Vi har et hjem som til tider preges av kreativitet, jeg med foto, blogg og hobbyprosjekter, han med litt mer tekniske ting. Tror nesten vi kunne startet en hobbybutikk på kontoret snart ;)




Jeg fant også ut hva jeg skulle bruke gavekortet fra House of Oslo til, som jeg var så heldig å få av to venninner til bursdagen min i sommer. Happy Lights! Jeg har ønsket meg det lenge, så det var koselig å bruke gavekortet på noe jeg virkelig har sett på en lang stund! Jeg kjøpte dem hos raun.



Eføyen stod ute i sommer og har faktisk overlevd! De begynte å bli en smule slitne etter å ha blitt utsatt for både oversvømmelse, vind og tørke ute på balkongen (ikke alltid så flink til å huske på sånt..), men etter at jeg tok plantene inn har de bare fått masse nye skudd og livskraft. Jeg satser på at de overlever vinter'n inne!

Jeg synes kroken ved siden av TVen ble riktig så koselig med print, happylights og grønn plante :)

Håper du får ei fin uke og en mandag ikke så altfor blå!

//
My blog's name is translated to Creativity in English, and I think it's only proper that Ylva Skarp's print "Creativity" is on our wall. My boyfriend and I are both creative at times, and our office is filled with hobby projects and stuff :) 

I was so lucky to get a gift card from my friends for my birthday this summer, and I finally found out what to spend it on.. Happylights! I wanted them for so long, so now I'm really happy :)

Have a great Monday! :)

3 kommentarer:

Fine! Både Happylight´ene og Ylva Skarp-printet!
Jeg har liggende en eske med Happy lights, tiltenkt Sophias
rom en gang i fremtiden - håper de kommer på plass snart ;-)

Fin ny uke til deg Ann Merete!
KLEM

Hei!
Kjempefint!!!

Grattis som vinner av Mummikrus hos meg:) Send meg sdressen din:)

Klemmer Lotta

Finfine happylights, og absolutt stilig med grønn plante til. Happylights gir virkelig glede, så det spørs om ikke det blir et ønske til jul siden lommeboken har fått ferie inntil videre. Stjernene du har laget gir også glede. Jeg blir glad av å se at de dukker opp flere steder. Fin leilighet. Fin blogg. Fin Ann Merete. - og fin neglelakk på Interiør og boligmessen. Jeg synes fremdeles det er litt gøy at jeg kjente deg igjenp på den. ;)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)