6. oktober 2012

Du er så fin

Denne lille telysholderen av merket MIJO design kjøpte jeg på standen hos Lille Rips på Interiør og boligmessen.
Jeg har hatt lyst på en lykt med "hemmelig" budskap lenge, og synes den gir så fin stemning.
Budskapet er jo også veldig, ja... fint :)


For å få vist fram effekten måtte jeg ta bilder i "blåtimen".



Det er deilig med helg, jeg synes denne uka bare har rast avgårde! Det føles ut som det var i går jeg var i Bergen!? Her går det rolig for seg siden helsa ikke er helt på topp. På tide å la kroppen få hvile og bli frisk fra både forkjølelse, virus og leddbetennelse!
Håper du som titter innom bloggen min har en fin lørdag.
Takk for at du leser bloggen min og takk til deg som legger igjen fine ord!
Husk at du er fin! :)




PS: Har du ikke gjort det ennå - bli med på giveaway! Siste sjanse før jeg trekker to vinnere av valgfri mugtail i morgen!
Trykk deg inn her for å bli med :)

//
My new candle holder from MIJO design, bought from Lille Rips at the interior fair in Bergen.
I really like the hidden message which only appears when the candle is lit :)

2 kommentarer:

Søt lysestake!
Ha en fin helg. Håper formen din kommer seg snart!

For en FIN telysstake.

God bedring og fin helg til deg!
- AC

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)