5. oktober 2012

Interiør og boligmessen #2 - inspirasjon og utstillere

Interiør og boligmessen kunne by på mange spennende utstillere, og det var mye som fristet å kjøpe med seg! Heldigvis for lommeboka var det begrenset hvor mye jeg kunne dra med meg i kofferten på flyet hjem til Østlandet, men det var ingenting i veien for å la øyet se seg stort og vått!

Noen av trendene som jeg bet meg merke i
#NEONROSA
#HODESKALLER
#DYR
#BETONG
#BOKSTAVER

Her kommer bilder fra noen av mine favoritter, håper du finner noe du liker også! :)



Den gule lampa!


Disse vasene liker jeg!


 PIHL'S PARADIS - http://pihls.no/
Hodeskaller, skinn og paljetter i skjønn forening!

Pute fra By Nord. Ei småbrukerdatter med fartstid som avløser i sauefjøset burde vel ha en sånn??

Jeg - har - så - lyst - på - denne - hodeskallen!



SOLSTRAND BLOMSTER & INTERIØR - http://www.solstrandinterior.no/


 LA FABRIQUE - http://lafabrique.no/
Digger de svææære bokstavene!


 THERESE SENNERHOLT - http://www.theresesennerholt.se/

In love!
Og jeg kjøpte et print med meg hjem! Lover å vise fram så fort jeg får tatt bilde :)

 

En sånn sikkerhetsnål har jeg siklet på lenge, og det ble faktisk med både en stor og en litt mindre med hjem! Happylights (hvite) står også høyt på ønskelista. Hadde det ikke vært for at Lille Rips var utsolgt for de hvite hadde det nok blitt med hjem det også...


RIVIERA MAISON - http://rmnorge.no/
Kanskje ikke helt min stil, men jeg liker jul! :)



Vant prisen for beste atmosfære!
Sjekk den kule tapeten!


KANEL
Denne standen var søt og kul på samme tid! I like!


De utrolig kule putene med betongtrykk



//
Photos from all the inspiring and beautiful exhibitors on the interior fair in Bergen!
These are some of my favourites!

7 kommentarer:

Så fine Bilder du har tatt. Jeg kjøpte den lille sikkerhetsnåla, men angrer jo allerede på at jeg ikke kjøpte den store også..

Ha en fin fredag

Klemmer fra Lottemora

Så fine bilder du har tatt!
Var veldig kjekt å treffe deg :)
God heeeeelg!

Kjempefine bilder :)
Massevis av fine detaljer som jeg også synes var spesielle :)

kjempefine bilder! ♥ Håper det er ikke lenge til neste gang vi ses :)

Jeg ha en give-away i min blog! Kom å være med også :)

Klem,
Vicky

Hei, fine bilder og gøy å se kanel her :-D Hilsen Bodil, kanel

Jeg elsket Solstrand sin stand. Nå skal jeg kose meg mer med bloggen din, Ann-Merete. :-)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)