24. oktober 2012

Moodboard #3 - neon / natur / scull / metall

Her er det tredje moodboardet jeg lagde for en stund siden. Dette er egentlig bare en litt annen versjon av moodboard #1 :)

Her finner du moodboard #2 med mint / natur / scull / geometriske innslag.









Stor+liten sikkerhetsnål - House Doctor - kjøpt fra Kanel på interiørmessa i Bergen
Pappkrus - fra jobben
The book of skulls - Kjøpt fra Lille Rips på interørmessa
Smørkniver i tre - Søstrene Grene
Eukalyptus
Neonrosa tråd - Bloomingville - Kjøpt fra Kanel på interiørmessa
Lyspære - matbutikken
Kuler fra Happylights
Neonrosa tråd - Festet til goodiebag på interiørmessa

//
My third and last moodboard for now is another version of moodboard #1. A mix of neon pink, nature elements, scull, letters and metal. I don't think this is the last time you'll see a moodboard on this blog.. :)

2 kommentarer:

Morsomt og inspirerende med moodboard! Må kanskje prøve meg på et etterhvert jeg også! :)
Nå er jeg dog bare kjapt innom hjemme, før det er avgårde på jobb igjen. Skal ha lang pause på Kastrup ikveld, så tror det må bli nytt blad ihvertfall! ;)
Ha en flott dag, fine!
Klem fra Carina

Lekre ting!! Happy Lights er endelig på vei hjem til meg nå, hurra :) Ha en nydelig oktoberonsdag! Klemmer

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)