30. oktober 2012

DIY - Harlequin wallstickers



 Jeg lagde litt mer enn en veggkalender ut av de svarte klistremerkearkene jeg kjøpte på Granit!
Klippet ut 7 x 7 cm store kvadrater som jeg laget et harlequin-mønster på veggen med - veldig inspirert av Ferm Living! Tipper denne ble kostende rundt 40 kroner - ikke så gæli altså.

I påvente av å finne et kult bilde å henge over sofaen, hang jeg opp disse der (med heftemasse faktisk - her må man prøve og legge det ut på høring før man bestemmer seg) :)

Husk at jeg gir bort en pakke med 5 slike klistremerkeark fra Granit - legg igjen en kommentar på innlegget "Kreativitet i praksis" hvis du vil være med i trekningen :)



Lampe fra House Doctor.
Big size sikkerhetsnåler fra House Doctor
Små vaser i settekasse fra Søstrene Grene

Nå som dagslyset forsvinner før man kommer hjem fra jobb er det ikke bare bare å ta bilder innendørs. Synes allikevel kameraet, jeg og Photoshop klarte det sånn tålelig bra :)


//
I made more than a calendar from the black wallstickers I bought from Granit. I cut out 7 x 7 cm sized squares and made a harlequin pattern on our wall - very much inspired from Ferm Living! It ended out quite cheap - only 40 NOK (5 EUR/ 7USD).

5 kommentarer:

Så kult det ble! Og så til en så billig penge da! Herlig at det kan være sånn av og til! ;)
Her er det ellers et par dager på jobb nå, før jeg faktisk skal ha fri imorgen, og da skal jeg ha barna hjemme sammen med meg. Det blir fint! De har åpnet en iskrembar i byen med himmelsk kaffe(eget brenneri) i tillegg, så må nok en tur innom der ja! :)
Ønsker deg ei fin uke! Ses på instagram! :))))
Klem fra Carina

Så kult! Tvi,tvi for at jeg vinner klistrelappene hos deg. Da blir det nok et lignende prosjekt her i huset også!
Den vakre katta di gjorde seg forresten veldig bra på (det øverste) bildet!

(Fortsatt feber)klem fra meg! :)

For en herlig og kul sofakrok du har!

Og du: Tusen takk for en kjempehyggelig og snill kommentar inne hos meg. Masse lykke til i lotteriet. Kjekt at du ville være med.
Ha en riktig fin helg!

Dette ble helt rått også så billig! Noe å tenke på...
Jeg har jo dekorert et skap med wallsikkern fra ferm, men vil ha flere steder!!
Ha en fin kveld..
klem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)