28. november 2014

DIY - Tre fine ting på en fredag vol. 16

Den fine desembermåneden nærmer seg og allerede nå til søndag skal vi tenne det første adventslyset! Jeg har ikke adventsstaken klar ennå, har du? Jeg ordnet en i forbindelse med bildene til BoligPluss i oktober, men er usikker på om det er slik den faktisk blir. Jeg kjenner jeg har lyst på noe litt annet. Hvite lys kanskje?
Dagens tema blir derfor adventsstaker, et slags inspirasjonsinnlegg for å plukke opp noen nye idéer. Noen liker lilla tradisjon, men flere og flere går for hvite lys. Det er jo flott og gir kanskje en litt større mulighet til å dekorere. Det fine er jo at man bestemmer selv og velger det man liker best!

Jeg håper du får ei fin helg!









//
December is just days away, and in two days it's time to light the first advent candle!
Here is some inspiration for the advent candle decoration. Have you finished yours? I haven't, and I'm still wondering how it will look... maybe some of these photos will inspire both me and you?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)