2. november 2014

Bare brukt ~ fotoutstilling med Renovasjonsetaten


Renovasjonsetaten i Oslo planlegger en fotoutstilling på noen av minigjenbruksstasjonene i byen, og jeg ble spurt om å bidra med bilder til dette! 
Temaet er selvfølgelig ombruk og over er ett av bildene jeg har bidratt med til utstillingen.

Det eneste på bildet som ikke er brukt er blomstene og postkortet som henger i ramma (det er fra Lagerhaus) ellers er alt det andre fra minigjenbruksstasjoner, bruktbutikker og loppemarked.
Jeg hadde lyst til å lage et stilleben for å vise hvor fine brukte ting kan være når man tenker litt på sammensetningen.

Jeg vet ikke helt når fotoutstillingen åpner, men jeg lover å si i fra så fort jeg vet!

Visste du at på minigjenbruksstasjonene rundt i byen kan du hente ting gratis?
Stasjonene tar også i mot avfall, både farlig avfall, lyspærer, tekstiler, små elektriske apparater, batterier osv., i tillegg til ting du trenger lenger som andre kan hente gratis. Genialt konsept!

For resten av landet er det sikkert lignende tjenester, bruk søkemotoren så finner du! :)

//
I was asked to participate in a photo exhibition that Renovasjonsetaten (sanitation agency) in Oslo is going to have in some of their recycling stations. The theme is of course reuse, and this photo is one of my contributions. Everything in the photo is from the recycling station, the flea market or the thrift store and I wanted to make a still life to show how good thrifted things can look with the right composition.

Did you know that at the recycling stations around the city you can get things for free?
You can also deliver waste like light bulbs, clothes, small electrical appliances, batteries and so on.
And if you have something you don't need anymore, you can give it to the recycling store so that other people can come and get them for free. I just love the concept!

More information about the recycling stations in Oslo here.
Information for your city can probably be found if you use a search engine :)

2 kommentarer:

Så gøy! Gleder meg til masse fine inspirasjon ideer fra deg!!

Klem,
Vicky

Så fint! Skjønner godt at du ble plukket ut til å bidra! Lykke til fremover :) Håper vi sees snart!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)