7. november 2014

DIY - Tre fine ting på en fredag vol. 13

Veit dere hva? Nå som jeg jobber for meg selv og gjør ting jeg digger å drive med føles det ikke ut som at dagene og ukene går så fort! Det gjør meg glad å tenke på :)

Fredagen er uansett et faktum og jeg er klar for helg! Det blir litt jobb og mye kos - det kommer storfint besøk fra både nord og vest! Glær mæ!

Nok babbel, her er tre fine gjør det selv-tips du kan ta med deg inn i helga.
Håper du får ei fin ei!



Det nærmer seg jul, det kommer vi ikke unna. 6 uker igjen er jo egentlig ikke så mye, når jeg tenker meg om? Skal man lage noe julepynt er det jo egentlig bare å komme i gang, og jeg liker denne vimpelrekka som Tonje med bloggen Forever Love har laget! Hun har brukt gips (eller papirleire som det også kalles) fra Panduro. (Kjevle leiren, skjær ut trekanter med en mal (eller bruk pepperkakeform), stikk hull til hyssingen og la trekantene lufttørke i 1-2 døgn). Tre på hyssing eller skinnsnor! Stilig!



Denne puta er jo bare supersøt, da? En sånn vil jeg ha i sofaen!
Kikk innom bloggen Oh the lovely things for å se hvordan Teri har gjort dette.


Foto: ANNALEENAS HEM

Jeg har en greie for fjær om dagen, jeg tror det må være drømmefangeren som påvirker meg (driver nemlig og lager en om dagen). Denne lampa liker jeg, og her er det bare festet fjær fra Panduro på skjelettet til en lampeskjerm. Burde ikke være så vanskelig?

Håper du ble litt inspirert!
Har du noen gode DIYs du har gjort selv eller som du har sett andre er gjort, tips meg gjerne i kommentarfeltet! Kanskje det blir med i et innlegg en dag :)

//
It's only 6 week till Christmas! Yeah! :-D
I love it!
Enjoy these three DIYs I found for you today and have an amazing weekend!

DIY paper clay ornament - Forever Love
DIY cushion - Oh the lovely things
DIY feather lamp - ANNALEENAS HEM

3 kommentarer:

Den vimpelrekka var stilig!! God fredag til deg :)

Åh! Digger lampen! Jeg har også en ting for fjær om dagen (om enn på papiret) - kanskje jeg skal prøve meg på noe lignende i helgen! :)

For en helt fantastisk skjønn pute ♡
Er så herlig med disse fredagene her på bloggen din:)

Ha en fantastisk flott helg, her er det ingen planer, annet enn og skifte til vinterdekk:))

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)