14. november 2014

DIY - Tre fine ting på en fredag vol. 14

Hei! Så koselig at du tok turen innom! Tenk at det er fjortende gangen jeg lager dette fredagsinnlegget! Flere av dere har uttrykt at dere liker en slik inspirasjonspost hver fredag, så da må jeg jo bare fortsette med det! :)

Tankene svirrer mye rundt jul for tiden, og spesielt gaveinnpakking. Sånne nerder som meg velger seg jo ut et tema i forkant, og jeg driver med noen inspirasjonsrunder på Pinterest og Instagram for å bli enig med meg selv. Ingenting er bestemt ennå, men jeg kjenner jeg har lyst til å bruke fjær. Litt rødt og noe som glitrer er også et must, så da får vi se hva det blir til slutt.

Temaet for dagens DIY-innlegg måtte jo derfor bli gaveinnpakking, og jeg har valgt et litt sart, ensfarget tema. Jeg ser for meg at dette kan være en slags base som jeg kan bygge videre på, jeg er jo ikke akkurat kjent for å være veldig minimalistisk av meg ;)




Anastasia Marie har veldig fin blogg, der hun har en egen kategori for gaveinnpakking! Her har jeg lånt et bilde hvor nettopp fjærene er representert. Jeg liker gråpapir og jeg liker hyssing også, så dette bildet synes jeg rett og slett er veldig lekkert! Her kan man jo bruke fjær fra naturen, de du kjøper i hobbyforretningen eller kanskje klippe ut noen i fint papir? Jeg fant et mønster du kan klippe etter på bloggen til Wedding Chicks, se her for print!



Så enkelt kan det altså gjøres, og så vakkert blir det! Her har Love That Party brukt et hvitt papir, hvit hyssing og en kvist rosmarin. En kvist fra gran eller furu er jo like fint å bruke. Du finner flere enkle og fine innpakkingstips på Love That Party, enjoy!



Hvem sier at gavebåndet må krølles? Jeg elsker måten The Sweetest Occasion har flettet gavebåndet her. Det skal definitivt prøves ut! Du finner flere fine gaveinnpakkingstips på denne bloggen også! Folk er så flinke altså! :)


Håper du ble inspirert til å prøve noe nytt på julegavene i år, har du valgt deg ut et tema ennå?

Gooood helg!

//
Sweet Friday!
I haven't picked out my theme for the Christmas gift wrapping yet, but I'm considering using some feathers. Someting red and something glittery also have to be added. I'm searching both Pinterest and Instagram to find inspiration, and today I'm sharing three cute ideas that I found. A bit minimalistic, but something that can be used as a base for more decorations.
Have you decided on your gift wrapping theme yet?
Have a nice weekend!
DIY wrapping with feathers - Anastasia Marie
DIY simple wrapping - Love That Party
DIY creative ribbons - The Sweetest Occasion

1 kommentarer:

Så mye fint :) God helg søta, jeg kommer innom deg i helgen med julepynten. Høres.

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)