8. november 2014

Vi nærmer oss...

Selv om den globale oppvarmingen har sørget for at naturen har oppført seg litt småforvirra i det siste, med grønt gress i november og nye skudd på trærne, sier kalenderen oss at vi rykker stadig nærmere høytid. Mange mener nok det er altfor tidlig å i det hele tatt tenke på noe som har med dette å gjøre, mens andre - inkludert meg - bare har ventet på at det skal bli årets nest siste måned slik at det er innafor å starte med kosen.

I interiørverdenen er det gjerne slik at jula starter allerede i juli. Da er man jo gjerne så langt fra julestemning som man kan komme, men julereportasjer, kataloger og reklamer skal lages ferdig i god tid.
Hos oss har det også vært jul en gang allerede. Julepynten ble hentet opp fra boden, juletre hugget og leiligheten til og med krydret med duften av pepperkaker.

Årsaken til denne ståheien får dere se om på glanset papir om ikke så altfor lenge, men jeg tenkte jeg ville gi dere en liten sniktitt på adventskalenderen jeg lagde. DEN er det jo absolutt ikke for tidlig å tenke på, vi nærmer oss 1. desember med stormskritt!


//
A sneak peek on the advent calendar I've prepared for Christmas....

3 kommentarer:

Superfin adventskalender! Så grafisk og ren i uttrykket. Gleder meg til glanset papir!!!
Ha en super dag, Ann Merete! Klem fra Kaspara

Hehe, det er sant, dere som jobber med interiør, og til en viss grad vi som blogger om det, vi blir faktisk litt schizofrene til tider... ;)
På sommeren planlegger vi julen, og med en gang julen er over begynner planlegging av årets sommer:))

Kjempefin kalender!
Jeg har ingen i huset som får kalender lenger jeg, her er det ungdommer... og enten blir det for mye godis, eller så blir den alt for dyr... de får Flaxlodd kalender i stedet, og i fjor vant 16 åringen 2500,- DET er gøy det:))

Ha en fin fin lørdag!

Synes ikke det er lenge siden jul, og sommerferien er jo akkurat over! Tida flyr! Jul er uansett aldri feil, det er en magisk tid.

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)