21. november 2014

DIY - Tre fine ting på en fredag vol. 15

I dag hopper vi rett på sak! Stjerner!
Hos oss blir det stjernejul i år, og jeg begynner å få en fin liten samling. Merksnodig nok er ikke så mange av dem laget av meg selv, og det har jeg tenkt å gjøre noe med i de ukene vi har igjen mot jul.
Brette, lime, klippe. Gleder meg!

Jeg håper du får en stjernefull fredag!


Disse tredimensjonale stjernene hadde det vært kult å få til selv! Jeg veit ikke hvor lett det er, men med malen du kan printe ut og beskrivelsen du finner over hos Design og form kunne det kanskje gå?


Foto: Williams-Sonoma Taste

Altså, se da! Mmmm, stjernekjeks med perlesukker! Tennene løper litt i vann her jeg sitter.... Disse har jeg lyst til å prøve meg på i adventstida. Se her hos Williams-Sonoma Taste for oppskrift!


Foto: Design and form

Nok ei stjerne fra Design and form. Denne må det papir og lim, og noen binders til for å lage. Og en porsjon tålmodighet eller tre. Veit ikke om jeg skal prøve, jeg føler jeg har nok med de der små stjernene. Hva med deg? Her ser du ihvertfall en detaljert bildeforklaring og beskrivelse!

//
Today is all about stars!
DIY three dimensional stars - Design and form
DIY star cookies - Williams-Sonoma Taste
DIY christmas star - Design and form

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)