16. november 2014

Hot right now; Weaving

Jeg husker at jeg hadde en liten vev da jeg var i barneskolealder. En sånn søt treramme med stifter som vi bandt opp hyssing på og jeg vevde med. Den tror jeg at jeg må spørre mamma om hun har tatt vare på, for nå er altså veving hot igjen!
Det er kanskje i tråd med den bohemske stilen vi ser mer og mer av? Med etniske mønstre, drømmefangere og nå også vevde små kunstverk.

Duse og myke små tepper kan jo bli den fineste veggkunsten!
Man kan bruke garn, ull og stoffremser, lage sitt eget mønster og bruke de fargene man vil.

 Se hvordan du kan lage din egen vev her.
Mer om hvordan du vever her.

 Foto: Alchemy


 Foto: Alchemy





//
So right now weaving is quite hot!
Make your own art pieces for the wall!
What do you think about this trend?

3 kommentarer:

De er helt nydelige de små vevde teppa/bilda. Har masse garn, og er ikke sånn kjempeflink å strikke - kanskje jeg skal prøve meg på vevinga? ;) Fin søndag til deg!

Så utrolig koselig med vev:)
Det husker jeg at jeg hadde og ♡
Men mine "laper" ble nå ikke så fine som disse da, haha;)

Ja, sånne sikler jeg på! De er såååå fine! Og så innbiller jeg meg at det er en pussel som er lett å kombinere med livet med små babyer. Det kan jo bare stå når man plutselig må løpe.

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)