12. november 2014

Juleinspirasjon i BoligPluss

Jeg kan holde på hemmeligheter, men når det kommer til slike morsomme nyheter som at jeg får bidra i et interiørmagasin - da er det ikke så lett å ikke si noe. Jeg synes det er veldig stas og er glad for at jeg endelig kan fortelle dere at dere kan se bilder av ei julepyntet stue i det nyeste nummeret av BoligPluss! Her dukket bladet opp i postkassa i dag, så jeg regner med at det er i butikk om ikke så veldig lenge. Jeg skal ikke avsløre så mye her ennå, det skal BoligPluss få lov til selv. Men kjøp BoligPluss, da, så får du lese mine tips til julepynting og andre juleforberedelser :)


//
I'm so proud to finally tell you that I have my photos of a Christmas decorated home in the newest edition of the interior magazine BoligPluss! I won't show you too much here yet, I'll leave that to BoligPluss. But for my foreign readers I promise to show you I will show you the photos and the ideas later!

3 kommentarer:

Så artig! :) Gratulerer så mye!

Smil fra Lite hi

Veldig gøy! Gleder meg til å se og lese! :)
Ha en fin-fin torsdag!

Gratulerer med flott reportasje i Boligpluss, har kost meg sånn med å lese den! :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)