26. mars 2014

Våren og alt den drar med seg

Vår er digg, vår er sol, lys og varsel om en ny sommer.
Men vår er også forkjølelse og influensa, og den slo visst til her denne uka.
Jeg er heldigvis bedre nå, og etter en dag på jobb ser det ut som at formen holder seg.

Så da blir det et bilde fra arkivet, for jeg har så lyst til å dele litt her!
Dette er fra den dagen da NTB-journalisten og fotografen var på besøk
og jeg har fått nyss om at artikkelen stod på trykk i Fædrelandsvennen i går!
Da er det vel ikke lenge til den dukker opp i noen av de andre avisene kanskje?
Si gjerne i fra om dere skulle komme over den :)


//
Spring is nice! Spring is sun, light and hopes of a new summer.
But spring is also getting a cold and the flu.. as I did this week!
Luckily I'm allready better, and I feel fine after a day at work.

As to my weak health I haven't anything new to share with you,
so this is an old photo from the day the journalist and photograph from NTB were here.
I've heard that the article was in the newspaper Fædrelandsvennen yesterday, 
and I guess I'll appear in the other newspapers soon.
Please let me know if you see it! :)

4 kommentarer:

Spennende, skal holde øynene åpne! Vil jo gjerne lese om deg og hjemmet ditt ;-) Du har en veldig personlig og tøff stil, det synes jeg er så inspirerende!

Du er i Aftenposten i dag, derfor er jeg og kikker på siden din.... Hilsen Torill

Så mye spennende som skjer hos deg nå flinke! Også artikkelen i Aftenposten da gitt! U go girl! :-)
God helg!
klem Vibeke

Så fint du har det ! :)

Ser innleggene dine kommer ut på nettsida http://www.interiorblogger.no. Korleis blei du medlem der ?

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)