14. mars 2014

Firmahytte med stil

Ukene fyker avgårde, det er like sant som klisjéen sier.
Det er fredag igjen allerede, men jeg synes ikke det er lenge siden det var helg og jeg var på Hafjell. Ei venninne inviterte med seg en gjeng på firmahytta til jobben sin, og FOR ei hytte! Helt ny og klin inntil alpintbakken. Jeg kaller det bare "slottet", jeg. Tre etasjer, 6 soverom med til sammen 16 sengeplasser, badstu, bordtennis og biljard... wow!

Tenk å ha ei sånn firmahytte til rådighet! Tenker nok den kommer til å bli populær, ja.
Jeg ble "hyret inn" til å ta noen bilder av hytta slik at de heldige ansatte vet hva de har å se fram til.

Viser noen av dem her med favoritten først; fantastisk peis/pipe og vinduer med DEN utsikten!

God helg :)










//
Time flies and suddenly it's Friday again!
Last weekend I went to the mountains and this cabin - or castle as I like to call it!
Just love the chimney and the windows!!

2 kommentarer:

Oioioi, det får'n si:)
Herlig med slike luksusturer innimellom!!

Vi er så heldig og ha muligheten til og låne hytta til støtteforeningen for kreftsyke barn, og den er og et slott!!
En haug med soverom og bad, diiigert kjøkken, boblebad, badstu, peisstue, biljard, kinorom... osv... ganske sykt og være på en slik luksushytte ja, men veldig kult:))

Ha en fin fin helg, endelig fredag igjen:)

Wow, for en firmahytte!!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)