28. mars 2014

Jeg skal på Trondheim Designevent 2014 - skal du?

Du veit følelsen av å glede seg skikkelig mye til noe?
Sommerfugler som iler rundt i magen og varsler om noe gøy som skal skje?
Sånn føler jeg det nå, for jeg har akkurat meldt meg på Trondheim Designevent 2014!
Ikke bare gleder jeg meg til å få en tur til finfine Trondheim i slutten av april, men inspirasjonsdag, fest og designinput er jo heller ikke feil!



I tillegg til designeventet er det også en tur for bloggere og instagrammere til Stokkøya i Åfjord. Overnatting, middag, inspirasjon, skravling, arkitektur, interiør, venner, hva mer kan man ønske seg?
Er du med til Trondheim?

Se mer info her!

NIB arrangerer forresten en konkurranse i forbindelse med eventet!
TOLK TRENDENE 2014!
 



//
I'm looking forward to a blog event in Trondheim soon!

1 kommentarer:

Da sees vi der vettu :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)