3. januar 2014

Hurra for 2 år!

I dag har jeg hatt denne bloggen i 2 år!
3. januar 2012 skrev jeg det første innlegget. Hurra!

Jeg er glad for at jeg bestemte meg for å starte en ren interiørblogg - etter å ha blogget om litt ymse siden 2003. Uten denne bloggen hadde jeg ikke vært så kreativ, fått så mange ideer eller stiftet så mange fine bekjentskap! Jeg har fått gode venner gjennom bloggingen, og jeg utfordrer meg selv hele tiden for å dele inspirasjon i form av bilder og tekst!

Jeg feirer med å lage en ny toppbanner - det har jeg visst ikke gjort siden januar i fjor!
Ellers er det bare å holde øynene oppe - både bloggen og jeg dukker opp i "Bloggtitten" i januarutgaven av rom123!
Ett år siden jeg var månedens blogger i BoligPluss, januar er visst måneden for glanset papir på meg :-D

Tusen takk for alle som er innom og leser, 
som blir inspirert og som legger igjen fine kommentarer!



//
My blog is 2 years today!
Thank you for reading!

11 kommentarer:

Så gøy! Gratulerer så mye :-)

Gratulerer så masse med 2 år, det er gøy med bursdag:)
Gleder meg til og følge deg videre i bloggeverden, du inspirerer!!

Og foir en herlig header... fikk ikke apen i år heller jeg... må spare og kjøpe han selv tror jeg, men først - LONDON:))

Grattis med 2-årsdag! :)

Gratulerer så mye! Stas å komme i glanset papir da:) Men så har du en fin blogg også;) Bloggen min var to år for to dager siden;)

Hurra! Gratulerer med dagen!!

Tusen takk for koselig hilsen, Anne Merete! Et riktig godt nytt år til deg og dine!
ps. elsker din fine blogg <3

STOR KLEM
anette

Gratulerer såå mye med blogg-bursdag :)
Du har det så lekkert og lekent fint!
God nyttår også!
Klem

Gratulerer!!!!!!

Gleder meg til å følge deg i tjuefjorten!
Klem fra Lotta

Gratulerer så masse !!

Godt nytt år! OG gratulerer med toårsdagen!
Håper du har hatt en fin jul.
Leste om deg i rom 123 for noen dager siden! Du har det knallflott!

Ønsker deg en fin mandag
Klem Tonje

Gratulerer :)
Snart to års bloggbursdag jeg og :)
Inspirerende blogg du har !
Klem

Hei på deg, Ann Merete! :)

Jeg vil gratulere deg (på etterskudd) med to flotte år som interiørblogger <3
Det er alltid like inspirerende og koselig å stikke innom bloggen din . .

Ha et kreativt og økonomisk år! :)
Klem fra Heidi

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)