7. januar 2014

2 0 1 4 - gratis kalender

Et nytt år krever en ny kalender!
Jeg er av den gamle skolen, både kalenderbok i veska og kalender på veggen/kontorpulten i papir må til!
Etter en liten leterunde på det flotte internettet, fant jeg en kalender jeg liker veldig godt - og det beste? Den er gratis! Jeg digger folk som deler slikt til oss andre :)


Clemence med bloggen Oh the lovely things har laget en nydelig kalender i dus rosa, svart og hvitt, med kule mønster og gulldetaljer! Jeg kjenner jeg drømmer litt om dus rosa om dagen, så et lite innslag på kalenderen kan jo ikke skade! (Han jeg bor sammen med har nemlig nedlagt veto om rosa interiør... det er såvidt jeg får lov til å ha litt korall!).

Jeg håper kalenderen blir like fin på print som på bildene!


//
I love this free printable calendar from the blog Oh the lovely things!

2 kommentarer:

Nydelig! Denne skal lastes ned og prøveprintes!! Fin uke til deg, søta!

Disse var finfine :) ME LIKE ♥

PS! Jeg syns du har en unik stil og du er flink med farger og former, så bare fortsett som du gjør.

klem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)